29 oktober 2008

sygåva

Inte ofta det händer men så gör det så och då det är i återvinningens tecken så vill jag delge detta. sygryns Malin gav mig en gåva bara sådär och den bestod av tre ärtpåsar och en nåldyna (jag hade ingen!) Med ärtpåsarna kan man leka med sina små, smålekar jag inte tänkt på. De är så fina att se på också. Tänk att av en tillfällighet så blev det så att sygryns "alter ego" och jag möttes i cyberrymden för ett tag sedan (tack vare min lilla blogg!) och i dag finns ju som bekant några av hennes sygrynsprodukter hos Malvalin. Jag tycker det är så spännande med tillfälligheter. Vilken tur jag hade och att hon kunde sy! Jag har skrivit om det tidigare att jag varit oerhört negativ till Internet som idé. Finns så mycket läskigt där ute och det är så det är - men det finns så mycket bra också!